woensdag 1 mei 2013

Pink: 'Ik was een slet'


Pink heeft onthuld dat ze een korte relatie heeft gehad met zanger Joey Fatone. In het tijdschrift Glamour vertelt de zangeres dat Joey verliefd op haar was. "Hij nam me mee naar een restaurant en trakteerde me op een ijsje. Echt heel schattig. Hij vroeg zelfs mijn vader om toestemming."
Het rondscharrelen met meerdere mannen zou Pink hebben geholpen bij het maken van haar album 'The Truth About Love'. Ze noemt zichzelf een 'hervormde slet'. "Ik noem mezelf zo omdat ik het woord een minder beladen inhoud wil geven. Ik heb nooit begrepen waarom een meisje dat veel seks heeft een 'slet' is, en wanneer het een jongen betreft hij een ‘player’ is. Je besluit namelijk beide het te doen en je geeft elkaar evenveel genot."
De zangeres heeft zelf momenteel een vaste relatie met Carey Hart. Samen hebben ze een dochter; Willow. "Langetermijnrelaties zijn een keuze. Het is veel moeilijker om getrouwd te zijn dan om van de ene in de andere relatie te rollen. Carey en ik houden ons huwelijk goed omdat we communiceren en we samen groeien, niet omdat we nooit ruzie hebben."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten