vrijdag 3 mei 2013

Vader noemt Katy Perry 'duivels'

Katy Perry 2013Katy Perry is de braafste niet en dat weet ook haar vader Keith Hudson. Hij reist als predikant door de VS om in verschillende kerken te preken. Maar volgens The Sun is Hudson niet zo blij met de bekendheid van zijn dochter en dan met name sommige nummers die de zangeres gemaakt heeft. Als reactie hierop noemt hij zijn dochter zelfs 'duivels'.
Hudson zou zelfs tijdens één van zijn preken hebben gevraagd of de aanwezigen wilden bidden voor de zangeres. Ook één van Katy's grootste hits krijgt heel wat kritiek te voorduren van Keith Hudson. Hij is namelijk niet zo blij met het nummer 'I Kissed A Girl'. "Ze vragen me hoe ik kan preken terwijl ik een dochter heb die een liedje maakt over het zoenen van een andere vrouw."
Daarnaast vindt hij dat de fans van Katy het verkeerde aanbidden. "Ik was bij een concert van haar waar zo’n 20.000 mensen waren. Ik keek naar deze generatie. Ze waren zo blij, het leek wel op een kerk. Maar ik stond daar en moest huilen. Ze houden van en aanbidden het verkeerde."  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten