maandag 23 april 2012

Heeft Zayn Malik een vriendin?

One Direction is net terug van hun tour in Nieuw-Zeeland en Australië. En Zayn heeft nu een wel opmerkelijke tweet gestuurd. Hij schreef namelijk het volgende: "So happy to be going home missed every1 so much ! :) especially you ;) x x x x." Vooral die laatste zin lijkt er een beetje op  dat er een speciaal iemand is die thuis in Engeland op Zayn wacht. Het kan natuurlijk zo zijn dat Zayn iemand anders in zijn omgeving bedoeld, zoals zijn ouders. Maar het lijkt toch wat anders. Als hij al een vriendin heeft, laten de foto's vast niet lang op zich wachten.

9 opmerkingen:

  1. hij bedoelt dat hij JOU ook heeft gemist, zijn fans bedoelt hij misschien.

    gr. 1D fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja dat denk ik ook, vooral sinds nu is uitgekomen dat Zayn en Perrie waarschijnlijk gaan samenwonen.

      Verwijderen
  3. hij hoeft niet perze een gf te hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heei,
    wij gaan misschien naar het 1D concert♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow maar ik las net dat hij een verloofde heeft dus daarom zocht ik dit op. dat zou echt raar zijn is ie nie veel te jong??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey ben het meisje van de reactie boven me ik ga ook naar de cinema zaterag deze week voor one direction

    BeantwoordenVerwijderen