maandag 16 april 2012

Gers Pardoel met de dood bedreigd


Gers Pardoel heeft via Twitter berichten gekregen dat hij moet worden afgeschoten. Dit vertelt hij aan het AD. Hij snapt niet waarom mensen van dat soort berichten sturen. "Ik trek me er maar niets van aan. Als je mij zou kennen, zou je een pilsje met me drinken."
Ook vertelt de Nederlandse rapper zijn grote droom aan de krant. Hij wil namelijk als liefste een gezin stichten. "Een mens bestaat om zich voort te planten", aldus Gers. Toch geeft hij aan dat dat er voorlopig nog niet inzit nu hij het zo druk heeft met optreden. "Stel je voor dat ik nu een baby zou hebben, daar zou ik helemaal niet voor kunnen zorgen."
Maar de 30-jarige rapper heeft meer toekomstplannen. Want hij weet ook al waar hij de rest van zijn leven wil wonen, namelijk in Brabant. "Dat is dichter bij mijn pa en lekker rustig."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten