dinsdag 24 april 2012

Carly Rae Jepsen enthousiast over cover

Zangeres Carly Rae Jepsen werd begin dit jaar bekend met haar nummer 'Call Me Maybe'. Al snel verscheen er op internet een parodie met o.a. Justin Bieber, Selena Gomez en Big Time Rush. Toen de zangeres dit filmpje voor het eerst zag, had ze haar moeder aan de telefoon. "Ik dacht bij mezelf: die jongen lijkt wel op Justin Bieber en dat meisje op Selena Gomez. Toen Ashley Tisdale ook nog voorbijkwam zei ik tegen m'n moeder dat ik moest ophangen", vertelt Carly. "Toen ging ik even helemaal uit m'n dak."
Justin Bieber heeft er waarschijnlijk ook voor een groot deel voor gezorgd dat het nummer wereldwijd bekend werd. Ook ik heb het nummer namelijk leren kennen door een vriendin die naar de cover had gekeken. Het nummer staat ongeveer drie maanden online en is nu al bijna 35 miljoen keer bekeken.
Bekijk hier de cover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten