woensdag 18 april 2012

Bewaker start rechtzaak om zoon Michael Jackson


Dit is Prince Michael II, ook wel Blanket genoemd. Hij is het jongste zoontje van de in 2009 overleden popster Michael Jackson. Al in 2010 ontstond er ophef over de 10-jarige jongen, nadat bewaker Matt Fiddes beweerde de biologische vader van Blanket te zijn. Hij gaat nu zelfs een rechtzaak beginnen. "Ik ga met mijn DNA bewijzen dat ik de echte vader ben en de Jacksons vragen om bezoekrecht. Michael is hun vader en ik wil daar niets aan veranderen, maar ik wil de kinderen zien. Dat kan alleen als ik juridische stappen onderneem. Ik denk dat Blanket van mij is, maar ik moet het bewijzen", vertelt de 32-jarige bewaker aan de Daily Mail.
In 2001 zou Matt sperma hebben gedoneerd. "Ik vroeg aan hem: 'Is Blanket mijn kind?' Michael antwoordde: 'Het is mijn kind, maar ik heb jouw sperma gebruikt'," aldus Matt.
Als je foto's van de man bekijkt, vind ik niet dat hij er heel erg op lijkt. Of je moet langer kijken... Maar aan de andere kant is nooit bekend geworden wie de moeder van Blanket is. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij op zijn moeder lijkt. Ik wacht het oordeel van de rechter af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten