maandag 20 mei 2013

Justin Bieber uitgejouwd bij Billboard Awards

Gisteren waren de Billboard Awards. Justin Bieber was ook aanwezig bij de award show en mocht zich de gelukkige winnaar noemen van drie awards. Niet iedereen in de zaal was blij met zijn winst.

Justin wilde de Milestone Award in ontvangst nemen. Maar tegen zijn verwachtingen in werd er niet geapplaudisseerd, maar de jonge zanger werd uitgejouwd.
"Ik ben 19 jaar en ik denk dat ik het best aardig doe. Eigenlijk wil ik graag zeggen dat ik vind dat het allemaal om de muziek moet draaien", zegt hij in de microfoon. "Ik ben een artiest en ik wil serieus genomen worden. Het gaat om de muziek en niet om alle onzin er omheen." Hiermee verwijst hij meteen naar alle negatieve media-aandacht die de zanger te voorduren krijgt.

De grote winnares is...

Taylor Swift. De zangeres nam namelijk maar liefst acht Billboard Awards mee naar huis. Ze was elf keer genomineerd. Ze mocht zich onder andere de gelukkige winnares noemen van de beeldjes voor de Artiest van het Jaar, Beste Country-artiest, Beste vrouwelijke Artiest en Beste Country-album.
Daarnaast wonnen onder andere Madonna, Rihanna en One Direction een award.
Naast de awards waren er uiteraard ook de nodige optredens. Zo stonden Chris Brown, Jennifer Lopez en Nicki Minaj op het podium.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten