zondag 28 april 2013

Will.i.am heeft last van ADHD

Will.i.am maakt nummer naar nummer en vliegt de hele wereld rond om op te treden voor zijn miljoenen fans. Maar dat ook Will.i.am niet perfect is, heeft hij nu 'toegelicht' in The Mirror.
''Ik heb ADHD. Ken je dat verhaal van de olifant die het gevecht aangaat met de gorilla? Dat is nou ADHD.
Dit spookt allemaal door mijn hoofd terwijl ik bezig ben met andere dingen. En ik weet niet hoe ik deze gedachten moet stoppen of vertragen'', vertelt de rapper.
''Het valt niet mee mijn gedachten bij één onderwerp te houden. Ik kan niet stilzitten, ben altijd in beweging en denk aan van alles en nog wat. Maar deze combinatie pakt goed uit als ik in de studio ben of als we tijdens een vergadering een creatief idee nodig hebben.''
De 38-jarige Will.i.am gebruikt muziek als een soort therapie. Zonder muziek zou hij zich naar eigen zeggen ernstige zorgen maken om zijn geestelijke gezondheid.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten