woensdag 12 juni 2013

'Kanye West bedroog Kim Kardashian'

Een Canadees model beweert dat Kanye West zijn vriendin Kim Kardashian heeft bedrogen. Dit meldt Star magazine.
Volgens de 24-jarige Leyla Ghobadi is de affaire al bijna een jaar bezig; in juli 2012 zou deze zijn begonnen. Ook beweert ze dat deze affaire zelfs na de bekendmaking van Kim's zwangerschap nog is doorgegaan.
Maar dat is nog niet alles. Volgens het model zou Kanye zijn relatie met Kim hebben omschreven als 'voor de publiciteit en niets serieus'.
"Hij vroeg mij mee te gaan naar zijn hotel kamer, nadat ik en mijn vriendinnen door hem backstage waren gevraagd tijdens een optreden. Het begon onschuldig, maar uiteindelijk lagen we samen in bed", aldus Leyla.
Het model maakt de geruchten naar eigen zeggen bekend om het bestwil van Kim. "Dit gaat de familie Kardashian kapot maken. Het is erg. Heel erg. Het is gĂȘnant, maar als ik Kim zou zijn en binnenkort een baby zou krijgen, dan zou ik het willen weten", aldus de vrouw.
Kanye ontkent de geruchten. "De meest recente aanval op Kanye West en zijn familie slaat nergens op", verklaart een woordvoerder tegenover TMZ. "Dit is een opzichtige poging van een verwarrend persoon, iemand die duidelijk aandacht wil."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten