woensdag 9 april 2014

Miley Cyrus is Disney dankbaar voor start carrière

Miley Cyrus staat nu vooral bekend als een provocerende zangeres die live op tv joints rookt en erop los 'twerkt'. Daarin vergeten we bijna hoe Miley ooit is begonnen; namelijk als Hannah Montana bij Disney.
De 21-jarige zangeres heeft in een interview met Elle aangegeven dat ze Disney erg dankbaar is voor alles wat ze heeft geleerd in die tijd. Dat was volgens Miley namelijk een hele goede voorbereiding op een latere carrière in de showbizz.
"Ik kreeg de meest intensieve training die er bestaat. Er zijn momenten waarop ik zou willen dat ik als een geheel nieuwe artiest had kunnen beginnen, maar de wereld heeft me dat ook min of meer laten doen", aldus de zangeres.
Veel carrières van kindsterren eindigen naarmate ze ouder worden. Daarnaast zijn er veel kindsterren die ten ondergaan aan verdovende middelen. Volgens Miley is zij er echter wel in geslaagd om succesvol haar Disney-imago van zich af te schudden.
"Ik voel me erg gelukkig. Veel kindsterren worden gek of blijven waar ze zijn, zodat ze helemaal niet kunnen worden wat hun roeping is.''


Geen opmerkingen:

Een reactie posten