donderdag 31 juli 2014

Katy Perry staat open voor baby zonder man

Katy Perry zou graag kinderen willen, maar ze heeft op dit moment geen liefde in haar leven.
Katy ziet dit echter niet als probleem en zegt te overwegen om aan kinderen te beginnen zonder een man. "Ik heb geen vent nodig. Het is 2014! We leven in de toekomst, we hebben niets nodig", zegt de zangeres tegen Rolling Stone. Ze staat ervoor open om het kindje op te voeden zonder dat er een vader is, maar aan de andere kant droomt Katy ook van een gezinnetje. "Ik ben niet anti-man. Ik hou van mannen. Maar er is een andere optie als er niemand op mijn pad komt."
Katy Perry zegt dat ze vanwege haar drukke schema nog wel even wacht met het krijgen van kinderen. "Ik wil ze als de tijd juist is, en dat is niet de komende twee jaar. Misschien wel binnen vijf jaar."
Als het dan zover is, wil de zangeres haar carrière (tijdelijk) op een laag pitje zetten. "Ik wil mijn aandacht er voor de volle honderd procent bij hebben. Ik wil het kind niet meenemen op tournee. In ieder geval niet tot de eerste vijf jaar voorbij zijn." 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten