zaterdag 19 november 2011

Welkom op Showexplosion

Welkom op Showexplosion, mijn eerste blog. Met dit blog wil ik je op de hoogte houden van showbizz, de leukste celebs, maar ook lifestyle. Ook hoop ik snel een gastblog te hebben van twee vriendinnen van mij. Ik hoop dat jullie het natuurlijk heel erg leuk vinden ik veel vaste lezers krijg.
Ik was vroeger al erg veel bezig met schrijven, maar mijn grootste hobby is muziek. Ik vind het super om muziek te produceren. Zelf ben ik een grote fan van Michael Jackson en Rihanna. Ik ben net bij een concert geweest van Rihanna (de Loud-tour) in het Gelredome in Arnhem. Ook ben ik in het voorjaar bij een concert van Bruno Mars geweest in de Heineken Music Hall en gister ben ik bij een concert van Marco Borsato geweest in Groningen.
Dit was even een korte introductie.
Ik hoop je snel terug te zien!!
Kusjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten