donderdag 7 februari 2013

Rita Ora zat vast op onbewoond eiland

Rita Ora nam onlangs een nummer op met niemand minder dan Snoop Lion (Snoop Dogg). En daar moest natuurlijk een bijpassende clip bij komen. En dus reisden de artiesten af naar Thailand. Maar dat verliep niet helemaal volgens plan. Rita en Snoop hebben namelijk uren vastgezeten op een onbewoond eiland.

Voor het nummer 'Torn Apart' werd een clip opgenomen op een afgelegen eilandje. Maar opeens kon de boot het eiland niet meer bereiken. "De boot kon niet aanmeren en daarom konden we niet van het eiland komen. Iedereen was al weg behalve ik, Snoop, mijn zus, de camera- en de lichtman. Ik begon me zorgen te maken of we het wel zouden overleven. Uiteindelijk moesten wij honderden meters door het water waden om de boot te bereiken", aldus de 22-jarige zangeres tegenover The Sun. "Ik weet niet precies wat er allemaal in het water zat. Glibberige dingen en stenen. Ik hield Snoop's hand vast en hij kneep zo hard dat ik bijna geen bloed meer kreeg naar mijn handen. Het was hoe dan ook bijzonder grappig allemaal."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten