woensdag 7 mei 2014

Miley Cyrus ontkent overdosis drugs

Miley Cyrus heeft enkele concerten moeten verplaatsen naar een later moment, waaronder haar show in Amsterdam. Volgens haar management had Miley last van een allergische reactie op antibiotica, maar afgelopen dagen ontstonden ook veel geruchten rondom de ziekenhuisopname van de zangeres. Verschillende media berichtten namelijk dat het om een overdosis drugs ging.
Gisteren heeft Miley deze geruchten ontkracht tijdens een persconferentie in Londen. De zangeres bevestigde dat het inderdaad ging om een allergische reactie op antibiotica.
"Ik voel me beter dan ooit. Ik zit op een roes van vitaminen, honing en lavendel. Ik heb veel geleerd over hoe ik voor mezelf moet zorgen", aldus de 21-jarige Miley.
Daarnaast zegt de zangeres dat ze haar gezondheid nooit op het spel zou zetten. "Ik ben waarschijnlijk de enige op deze tour die niet drinkt of rookt voor een show, omdat ik optreden erg serieus neem. Optreden is atletiek, iemand die van de kaart zou zijn, zou mijn show nooit kunnen uitvoeren."
De show die in Amsterdam gepland stond als onderdeel van haar 'Bangerz World Tour' is verplaatst naar zondag 22 juni. Er zijn nog redelijk veel kaarten beschikbaar via Live Nation en Ticketmaster.     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten