vrijdag 8 augustus 2014

Rita Ora heeft het soms nog steeds moeilijk met breuk Calvin Harris

Begin juni werd bekend dat Rita Ora en Calvin Harris na een jaar uit elkaar zijn gegaan. Rita heeft het er erg moeilijk mee gehad dat ze uit elkaar zijn gegaan. Dat zegt ze in een interview met de Britse Glamour.
"Het is heel erg moeilijk om een relatie te hebben in dit wereldje. We werkten allebei hard en over de hele wereld. Het gaat nog steeds niet heel goed met me, al gaat het beter dan ik verwachtte."
Volgens bronnen zou de zangeres inmiddels alweer aan het daten zijn. Volgens de laatste berichten date de zangeres met de zoon van ontwerper Tommy Hilfiger. Daar staat verder niks over geschreven in het interview.
"Ik denk dat ik even met mezelf bezig moet zijn. Ik ben 23, heb de leukste vrienden van de wereld. Je leeft en je leert weet je? En dat ga ik doen."  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten