zondag 11 december 2011

Adele neemt 2 jaar rust

Het was een druk jaar voor Adele. Haar album '21' bezorgde haar vele hits, records én awards. Ook had de zangeres dit jaar last van haar stembanden. Ze maakt er niet werk van om snel een volgend album te maken. "Ik kijk er echt naar uit om een tijdje niets te doen. Ik zie het voor me dat ik 25 of 26 ben bij het uitkomen van mijn volgende album, want ik heb nog niet eens nagedacht over een derde album. Sterker nog, ik ben nog niet eens begonnen met het schrijven van liedjes", zegt ze.
Rond februari mag Adele weer zingen na de operatie aan haar stem. "De operatie is ontzettend goed gegaan. Maar ik moet mijn stem weer opnieuw zien op te bouwen en gebruiken. Omdat ik mijn stem voor de operatie verkeerd gebruikte en hem daarna een periode niet mocht gebruiken, maak ik nu een compleet nieuwe start."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten