vrijdag 30 december 2011

De voornemens van Robbie Williams


Voor 2012 heeft zanger Robbie Williams een aantal goede voornemens. De zanger wil zich namelijk weer de beste popster ter wereld kunnen noemen. Het is heel belangrijk voor me om weer het gevoel te hebben dat ik meetel. Nu meer dan ooit. Ik heb dat sinds 2005 niet meer gevoeld. Iemand moet nummer één zijn in de wereld en op dit moment wil ik daar voor gaan. Mocht ik het niet redden, dan wil ik in ieder geval in de buurt komen", aldus de zanger tegen de krant The Mirror. Ook wil Robbie een betere echtgenoot voor zijn vrouw Ayda Field zijn.
Maar ook zijn vrouw heeft wat voornemens voor 2012.  "Ik wil een goede vrouw zijn en hopelijk een prachtige familie beginnen", aldus de actrice.
Heb jij ook goede voornemens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten