donderdag 8 december 2011

Britt en Ymke tekenen contract RTL 5

Wie kent ze eigenlijk niet? Het bekende reality-duo heeft een contract getekend bij RTL 5. Britt Dekker reageert: "Ik heb ontzettend veel zin om voor RTL 5 op pad te gaan en ik kan al helemaal niet wachten om dat met Ymke te doen.“ Ook Ymke heeft veel zin om samen met Britt weer op tv te komen. "Ik ben nu eindelijk geen kandidaat meer en mag zelf gaan meepraten over de programma’s waar ik in zit. Britt en ik zijn hele goede vriendinnen van elkaar dus om met haar op pad te gaan, wordt een feest."
Britt en Ymke werden bekend via de datingshow 'Take Me Out' van Eddy Zoëy. Later deden de twee mee aan 'Echte Meisjes In De Jungle' dat Britt zelfs won. Ymke werd in dit programma gebeten door een slang en moest daardoor opgeven.
Deze zomer hadden ze een korte, maar succesvolle show op internet. Ook is Britt net verschenen in de Playboy.
Ik ben erg benieuwd naar de programma's die Britt en Ymke samen nog gaan maken. Ik ga ze in ieder geval kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten