maandag 5 december 2011

Beyonce houdt geboortedatum baby geheim

Beyonce wil de datum waarop haar kindje is uitgerekend graag geheim houden. Ze wil die dag namelijk absolute rust voor haar en haar kindje.
Eerder werd gedacht dat het kindje van Beyonce en haar man Jay-Z in februari wordt verwacht, maar dit blijkt niet waar te zijn. In een interview met 20/20 laat ze weten liever de datum voor zichzelf te houden. "Ik wil zeker weten dat ik die dag alle rust heb en ik wil er zeker van zijn dat mijn kind beschermd is."
Al eerder flapte nichtje, vriendin en collega Kelly Rowland eruit dat het een meisje wordt, maar ook hier reageert Beyonce lekker vaag op: "Het maakt mij niet uit. Ik wil gewoon een gezond kindje. Iedereen kijkt er zo naar uit, het is alsof de tijd niet snel genoeg gaat. Ik wil de baby in mijn armen kunnen sluiten."
Ik weet zeker dat het kindje niks tekort gaat komen...

1 opmerking: