dinsdag 20 maart 2012

P. Diddy en Prince Harry stappen samen

P. Diddy en Prince Harry schijnen het erg goed te kunnen vinden samen. en het liefst gaan ze samen op stap! Ik wist al dat ze allebei wel van een feestje houden, maar ik had niet gedacht dat zij vrienden zouden zijn.
Maar goed... In juli treedt Diddy op tijdens het Londense festival 'One Love Peace' en hij zou in zijn tijd daar graag een keer met de prins gaan stappen. "Ik kan niet wachten om naar Londen te gaan, want het is één van mijn favoriete steden. Ik hoop ook dat ik Harry weer kan zien. Hij is heel cool en het wordt tijd dat we weer eens afspreken. Ik heb hem nodig om naar wilde clubs te gaan", vertelt de rapper aan The Sun.
Ze hebben elkaar ontmoet bij het Diana Memorial Concert van vijf jaar geleden en sindsdien zijn ze hele goede vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten