donderdag 1 maart 2012

Roel van Velzen in Madame Tussauds

FOTO`S: Roel van Velzen in Madame Tussaud
Woensdagavond onthulde zanger Roel van Velzen zijn beeld in Madame Tussauds. Hij vertelde aan Q-Music dat hij het een hele grote eer vindt dat hij is gevraagd voor een beeld. "Eerst dacht ik nog dat ik misschien met een grap van Frans Bauer te maken had. Het is een enorme eer natuurlijk", aldus de zanger. Maar Roel vertelt ook dat hij zelf ook nog wat mocht zeggen over het beeld. "Ik heb invloed gehad op de pose en de kledingkeuze. Hoe het beeld eruit zou komen te zien. Ik sta in een setting met een piano en ik heb kleren aan die ik normaal aan heb tijdens een optreden."
Van Velzen is erg blij met het resultaat. "Het is echt een schokkende gelijkenis. Heel bizar dat je om jezelf kan heen lopen." Ik ben dinsdag net in Amsterdam geweest. Als ik een dag later was geweest, was ik wel even in Madame Tussauds gegaan. Vind je dat het beeld lijkt? Bekijk hier meer foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten