maandag 4 juni 2012

Adele wil niet beroemd zijn


Adele geeft eigenlijk niet zo heel erg vaak een interview en is erg gesteld op wat privacy. Maar als je zo bekend bent als Adele is dat nog wel eens moeilijk. En dat is wat Adele eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt. In een interview met NBC vertelde de zangeres openhartig hoe ze denkt over haar carrière. Die is namelijk erg veranderd. Zo had ze op haar album '19' nog (bescheiden) hits, maar met haar album '21' heeft ze zichzelf al helemaal wereldwijd bekend gemaakt. Bekender dan ze al was.
Maar steralluris heeft ze nog niet opgelopen. "Ik wil geen beroemdheid zijn. Ik wil niet dat ik continu bij mensen in hun gedachten zit en voortdurend op covers van tijdschriften staan waarvan ik niet eens weet dat ik erop sta', aldus Adele in het interview met NBC. "Er wordt zoveel geroddeld en het meeste ervan is nog verzonnen ook."
Bekijk hier een stukje van het interview.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten