maandag 11 juni 2012

Paris Jackson middelpunt van pesterijen


Sinds Michael Jackson in 2009 is overleden, gaat zijn 14-jarige dochter Paris Jackson naar een privéschool. Aan Oprah Winfrey onthult Paris nu dat ze gepest wordt. Oprah dacht dat de dochter van The King Of Pop juist wel heel erg populair zou zijn op school, maar niets is minder waar. "Veel mensen vinden me niet leuk, ik weet niet waarom. Kinderen op school praten achter mijn rug om en denken dat ik ze niet kan horen, maar dat doe ik wel. En anders hoor ik het wel van vrienden", aldus Paris.
Paris zegt ook dat ze niet zo heel makkelijk nieuwe vrienden maakt. "Als ik voel dat iemand niet oprecht is, neem ik afstand."
Ook vertelt Paris dat haar vader altijd wilde dat de kinderen zich zoveel mogelijk amuseerden. Dit mede omdat Michael zelf geen leuke kindertijd heeft gehad. "Hij vertelde ons dat hij altijd in de studio zat, terwijl andere kinderen buiten speelden. Hij wilde dat wij wel een leuke jeugd kregen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten