vrijdag 15 juni 2012

Nieuw album Justin Bieber


Het nieuwe album van Justin Bieber genaamd 'Believe' is uit. Vanaf vandaag ligt de cd in de winkels. Maandenlang is Justin bezig geweest met dit album. Hij dook hiervoor onder andere de studio in met rappers als Drake en Nicki Minaj. "Ik wil gewoon dat mijn fans weten dat zij het verschil kunnen maken. Iedereen kan het verschil maken. iedereen kan iets terug doen. Iedereen kan de wereld een betere plek maken voor de mensen om hen heen. Dat is waarom ik het album 'Believe' wilde noemen. Ik wil dat mijn fans geloven dat ook zij het verschil kunnen maken", aldus de 18-jarige zanger.
Er is ook nog een deluxe versie van het album. Deze cd heeft drie extra nummers en bevat een DVD met bonusmateriaal van de studiodagen. Maar dat is nog niet alles. Er zit namelijk ook nog een miniposter bij. Op Bol.com kost het gewone album €14,99 en de deluxe versie €19,99. Snel naar de winkel dus of bestel het album hier.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten