woensdag 27 juni 2012

Vader smst Amy Winehouse nog steeds


Mitch Winehouse, de vader van Amy, kan het nog steeds niet bevatten dat zijn dochter vorige zomer is overleden. En iedereen verwerkt zoiets heftigs natuurlijk op zijn eigen manier. Zo smst Mitch zijn dochter nog regelmatig om te vragen of ze bij hem langskomt. Dit vertelt Mitch aan de Britse Grazia. "Soms sms ik haar om te zeggen dat ze naar huis moet komen. Maar ze is nooit thuis gekomen en daarmee moet ik voor altijd leven." Ook vertelt Mitch dat hij nu weer goed kan slapen, omdat hij zich geen zorgen meer hoeft te maken om Amy.
Het as van de zangeres heeft hij nog niet uitgestrooid. "Ik heb nog steeds het as van haar en mijn moeder Cynthia. Op een gegeven moment zullen we er iets mee doen en zullen ze samen zijn." Ook vond Mitch het moeilijk om Amy's huis in te gaan. "Ik ben er drie maanden niet binnen geweest. Ik vond het er te stil. Het ergste vond ik het legen van haar snoeplade. Ze hield van snoepjes, er was nog een lade vol van. Ze had met de Olympische Spelen kunnen meedoen voor het eten van snoep. Het brak mijn hart", aldus Mitch Winehouse. Amy Winehouse overleed op 23 juli 2011 aan een alcoholvergiftiging en werd dood aangetroffen in haar apartement in Londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten