maandag 4 maart 2013

Rihanna is bang voor haar moeder

Rihanna is wat mij betreft nou echt wat je noemt een 'girl on fire' en het lijkt dat ook dat de zangeres nergens voor terugdeinst. Maar niets is minder waar... De zangeres is namelijk bang voor haar eigen moeder!
Onlangs was Rihanna's moeder nog boos op haar. "Mijn beste vriendin, Melissa, maakt een fotoboek over mij en als sneak peek heeft ze 2 naaktfoto’s op Instagram geplaatst. Mama belde me furieus op. Ik schaamde me kapot, het voelde alsof ik op mijn kop kreeg waar de hele klas op school bij was. Ik zeg eerlijk dat ik voor niemand bang ben, behalve voor mijn moeder", vertelt ze aan het Britse tijdschrift Elle.
De zangeres zegt ook dat ze niet bang is om haar leven te laten zien op Instagram en Twitter. "Ik wil er eerlijk over zijn, daarom zet ik ook foto’s op Instagram waarop ik wiet rook. Ik moet al op zoveel dingen letten omdat ik beroemd ben. Als ik ook nog eens geheimzinnig ga doen over zulke zaken, zorgt dat alleen maar voor meer bullsh*t."





Geen opmerkingen:

Een reactie posten